.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پالایشگاه‌های گاز با ظرفیت کامل در مدار تولید قرار دارند
مدیر هماهنگی و تولید شرکت گاز ایران گفت: سیستم‌های تولید گاز شامل ۱۹ پالایشگاهی که وظیفه تامین گاز را دارند، با تمام ظرفیت در سرویس هستند.
پالایشگاه‌های گاز با ظرفیت کامل در مدار تولید قرار دارند

شمال نیوز : آقای  احمد زمانی مدیر هماهنگی و تولید شرکت گاز ایران در برنامه رادیویی به سوالات زیر پاسخ داد.

 

سوال:با توجه به سردی هوا چه دستور کاری دنبال می شود؟

 

زمانی: سیستم‌های تولیدی شامل ۱۹ پالایشگاهی که وظیفه تامین گاز را دارند، با تمام ظرفیت در سرویس هستند و تمام شبکه  انتقال از پالایشگاه‌ها و نقاط مختلف کشور که گاز به خط انتقال تزریق می‌کنند و تمام ظرفیت‌ها آماده به کار هستند. تمام شرکت‌های گاز استانی و مجموعه توزیعی پای کار هستند و نکته مهم این است که آن چه که ظرفیت تولید انتقال و توزیع شرکت  ملی گاز است الان به صورت تمام و کمال در خدمت مردم هستند.

 

نکته‌ای که شاید در واقع شاه کلید این موضوع در این روز‌ها باشد برای این که بتوانیم به نحو احسن از این وضعیت عبور کنیم بحث صرفه جویی در مصرف است و قطعا در توصیه‌هایی که در مواقع خاص برای کمبود‌ها آب و گاز و برق و هر نوعی که می‌شود بخشی ممکن است مربوط به تولید و تامین باشد . در بعد تامین، توزیع و تولید و انتقال گاز هیچ مشکلی وجود ندارد و نکته مهم برودت هوا در بعضی از استان‌های کشورمان است که این ظرفیت انتقال و توزیع یک مقدار به چالش کشیده  آنچه که مهم است کمک  مصرف کنندگان عزیزمان است.

 

سوال: الان در کدام استان‌ها نیاز است که گازرسانی تسهیل شود؟

 

زمانی: الان مشکلی نداریم از بعد حداقل‌هایی که باید وجود داشته باشد، ولی نوسانی که در دمای هوا و اتفاقات جوی که احتمال می‌دهیم پیش بیاید این نگرانی وجود دارد که در استان‌های تهران، آذربایجان‌ها و خراسان شمالی و جنوبی و رضوی به همین شکل این نگرانی وجود دارد که درواقع، چون انتهای شبکه‌های توزیع مان هستند.

 

 استان‌های تهران، قم که در مرکز قرار دارند نقش بالایی دارند  ودر واقع با مصرف بهینه و صرفه جویی می توان فشار گاز شبکه در قسمت‌های  انتهایی خط داشته باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.